2 Generationers turnering

Brønderslev Golfklub har igen haft fornøjelsen af at afholde 2 generationers match, som er sponseret af Nybolig Brønderslev.

Spillerne kunne ikke give vejret skylden for dårligt spil, der var flot og stille vejr hele dagen.

Der var 27 hold tilmeldt, 14 hold spillede slagspil og 13 hold kunne få lov at samle bolden op hvis den ikke var endt i hullet.

Også i år var der spillere med fra andre klubber som på denne geniale måde kunne besøge forældrene.

I A gruppen vandt:

1. Inge og Mads Hedegaard med -6
  2. Andreas og Steen Lunø med -4
  3. Jens Arne og Morten Hedegaard med -2

I B gruppen vandt:

1. Lone og Tobias Sanderhoff 45 point
  2. Rasmus og Nicklas Cardel med 40 point
  3. Patrick L. Kjeldsen og Peter Kristensen med 40 point

Spillerne havde desuden fornøjelsen af det store arbejde som vores greenkeepere har knoklet hårdt på til denne dag, så stor tak til alle de ansatte.

Jens Arne Hedegaard, som repræsenterede Nybolig, har næsten lovet at være sponsor igen næste år, hvis han igen må være med til at overrække præmierne.