Resultater fra Min købmand Jerslev frivillighedsturneringen

Brønderslev Golfklub har netop afholdt Min købmand Jerslev frivillighedsturneringen hvor der deltog 68 medlemmer. Frivillighedsturneringen er for de medlemmer, som har ydet klubben frivilligt arbejde i sæson 2017. Præmierne blev sponsoreret fa Min købmand Jerslev ved Preben Svendsen – Bemærk de flotte etiketter på vinflaskerne.

Desværre regnede det fra morgenstunden, men efter et par timers spil klarede det så fint op. Og så hjalp det også på spillet, at bestyrelsesmedlemmer Ole Ravnslund og Jens Jørn K. Jensen var rundt med en lille bitter samt lidt varm kaffe og kakao til alle spillerne.

Efter turneringen havde Brønderslev Golfcafe lavet en fantastisk dejlig buffet til spillerne.

Inden præmieoverrækkelsen takkede Formand Kirsten Juel Jensen alle frivillige for deres store indsats over for klubben. Uden frivillige – Ingen klub. Resultatet af turneringen blev:

A-rækken:
1. præmie Jørgen Sørensen med 35 point