Supersponsorturnering afholdt i Brønderslev Golfklub

2015_Vindere_Supersponsormatch

Brønderslev Golfklub afholdte fredag den 4. september 2015 den årlige Supersponsorturnering med deltagelse af 20 hold med i alt 80 deltagere.

Hver supersponsor deltog med 4 inviterede spillere, og blandt de mange inviterede var der foruden de lokale spillere deltagere fra næsten alle nordjyske golfklubber.

En dag med dejlig sensommervejr der var særdeles velegnet til golf, hvilket medførte godt golfspil af alle spillere.

Foruden dejlige vinpræmier blev der dystet om Supersponsorturneringens vandrepokal skænket af Danske Bank til Brønderslev Golfklubs Supersponsorturnering.

Dagen startede kl. 08.00 med morgenmad, hvorefter holdene fandt deres starthuller og var klar til udspil kl. 09.00.

Der blev spillet holdspil samt nærmest flaget på et par huller.

Under runden forsynede Brønderslev Golfklub spillerne med forfriskninger, og der var en dejlig stemning og godt humør når forsyningsvognen nåede de enkelte hold.

Dagen sluttede med en lækker frokost i klublokalet og med uddeling af præmier til dagens vindere.

Vinder af Supersponsorturneringen 2015 samt vinder af vandrepokalen blev:

SPAREKASSEN VENDSYSSEL med 115 point.

På andenpladsen:

AB CATERING med 111 point.

På trediepladsen:

NORDJYSKE BANK med 108 point.

Ved nærmest plaget vindere blev:

På Gul 7.  Peter Hammer, Royal Unibrew.

På Blå 3.  Frank Hofbrandt, Brdr. Hosbond.

For Brønderslev Golfklub en super dejlig dag i selskab med klubbens sponsorer.

Ole Ravnslund
Brønderslev Golfklub.