Skt. Hans turnering

By Kent Budolfsen

Til alle medlemmer!

Og det er med vilje, at alle er fremhævet. For vi mener nemlig alle… uanset handicap.

Sct. Hans Turneringen lørdag d. 23. juni får igen i år en extra twist under mottoerne: ”Det´ sørme hyggeligt, du!” og ”Det bliver heksehyleskægt!” For hyggeligt og skægt er netop det, det drejer sig om i denne turnering, hvor en speciel matchform tager hensyn til alle handicap, så vi alle får en god og lidt anderledes Sct. Hans aften.

I kan melde jer til som hold (4-bold)… eller du/I kan melde dig/jer til som enkeltpersoner eller par. Så sørger udvalget for, I kommer på en god bold. Tilmelding er bindende efter onsdag den 20. juni kl. 21.00

Deltagelse pr. pers. er kr. 150,- der både dækker matchfee (kr. 25,-) og Kristians gode grillmad + kaffe og heksefingre (kr. 125,-)… og inkluderer tilmed hugormesaft tilsat timian, letkogte tudseøjn rullet i carry samt skarntyde.

Kaffen serveres i klubhuset efter bålet.

Ikke golfspillende familie og venner er velkomne til at deltage i grill, steg og bålarrangementet efter golfmatchen  ( pris pro person kr. 125,-).

Tilmelding på mail: info@broenderslevgolfklub.dk eller hos Ulla i klubhuset.

(NB: Egen mad og drikkevarer må ikke nydes i klubhuset eller på terrassen.)

Programmet er:

Kl. 17.30 Alle møde på terrasen til heksedrik
Kl. 18.15 9 hullers holdmatch med spil til heks
Kl. 21.00 Kristian griller

Herefter tændes bål og den gyldne kost overrækkes.

Et mere udførligt program kan ses på plakaten i klubhuset

Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig senest d. 20. juni kl. 21.00 på golfbox eller hos Ulla på kontoret. Så er du med til en aften, der bliver ”heksehyleskæg”.

Og glem ikke, at jo flere vi er, jo hyggeligere bliver det.

Så kom med til golf, bål, grill, sang, hygge, skæg, en masse godt samvær m.m… og glem så heller ikke muligheden for at erhverve dig det flotte trofæ:

”Den Gyldne Kost”
der inkluderer en tur sydpå med afrejse samme aften!!!

Hilsen Ulla, bestyrelsen og Sct. Hans-udvalget.