Skaf flere medlemmer

Kære medlem,

Den 21. august afholder vi i samarbejde med DGU og Nordjyske bank 2 arrangementer i Brønderslev Golfklub. Det ene er en turnering sponsoreret af Nordjyske bank, og det andet er

Spil med……… .

Med Spil med…., ønsker vi hjælp fra vore medlemmer til at tage familie, venner og/eller bekendte med på banen og vise dem vor bane og vort klubhus. Vi har med succes haft lignende arrangementer både sidste år og i år, og der vil være liv i klubben idet der spilles match samtidig på gul/rød sløjfe. Medlemsarrangementet starter kl. 10:00, og der vil være træning sammen med Morten Hedegaard, spil på banen – blå sløjfe – og efterfølgende information med lidt at spise og drikke. Der trækkes lod om gode gevinster blandt de deltagende gæster på dagen. Formålet med dagen er selvfølgelig at skaffe flere medlemmer.

Kom og mød frem med så mange gæster du kan – både Kommunikationsudvalget og Begynderudvalget vil være der på dagen og tage imod. Det bliver en god dag i Brønderslev Golfklub.

Kommunikationsudvalget