Resultater fra Sponsorturnering

Brønderslev Golfklub har i dag afholdt turnering for sponsorerne i klubben. Det er en stor dag, som har betydning for golfklubben, da det er vigtigt for klubbens økonomi, at alle disse sponsorer støtter klubben.

Turneringen blev afholdt som en holdturnering, hvor de 3 bedste score på hvert hul var tællende.

Resultatet blev:

Vinderholdet med 118 point blev Brdr. Hosbond med Jan Thomsen, Kim Hornbjerg, Per Nørgaard, Morten Olsen

Nr. 2 med 117 point blev Nordjyske Bank med Thomas Petersen, Ole Ottosen, Ole Ravnslund, Jens Jørn K. Jensen

Nr. 3 med 111 point blev Vesterbro Serigrafi med Claus Iversen, Majbritt Iversen, Per Kollerup Jensen, Rune Eklund

Nr. 4 med 109 point blev Danske Bank med Ole Bøgh Johansen, Hugo Kjær, Kirsten Juel Jensen, Jens Arne Hedegaard.

Mest lige drive på blå 7 blev vundet af Jan Kjølby fra Algade Optik. Hans bold landede lige på stregen. – FLOT

Nærmest flag på gul 2 blev vundet af Jens Skibsted med 6,56 m.

Nærmest flag på blå 3 blev vundet af Brian Hansen med 1,42 m

Kirsten Juel sluttede af med at takke alle sponsorer for deres støtte til klubben.