Medlemsbrev nr. 1. marts 2019

Kære medlemmer!

Nu varer det ikke så længe inden golfsæsonen begynder og alle vi medlemmer kan komme på græs. Der er mange, som glæder sig.

Det bliver en spændende sæson med både ny Chefgreenkeeper Søren Ørskov og ny forpagter Thomas Sletten. Det bliver ikke så meget Thomas, som vi kommer til at se i køkkenet, men derimod Lotte Sletten der bliver ansigt udadtil – og I kan glæde jer.

Konstituering:

Bestyrelsen konstituerede sig som følgende efter generalforsamlingen:

Formand Kirsten Juel Jensen

Næstformand Gitte Rune

Kasserer Jens Skibsted

Baneudvalgsformand Morten Olsen

Sportsansvarlig Tage Nielsen

Klubhusansvarlig Jens Jørn K. Jensen

Kommunikationsansvarlig Kenneth Emil Møller

Der var mødt mange medlemmer op til vores generalforsamling. Klubhuset var fyldt. Dejligt.

Generalforsamlingen gik som vi havde håbet. De af bestyrelsen indstillede kandidater blev valgt.

Lotte Sletten fra Golfcaféen havde lavet lækker mad og en fantastisk lækker chokoladekage til kaffen.

Oprydningsdag den 30. marts:

Igen i år har vi oprydningsdag nemlig lørdag den 30. marts fra kl. 9 – 13. Alle mødes kl. 08.45 og får uddelt de opgaver, som man er tilmeldt. Når oprydningsdagen er slut, laver Golfcaféen dejlige karbonader med grønærter til. Dette er en tradition. Tilmelding skal ske via golfbox under klubturnering og husk at tilmelde jer den opgave I ønsker. Der er bl.a. pælesætning, P-plads rives og renses, Bagrum fejes og gøres rent og mange mange flere opgaver.

Åbningsturnering den 31. marts:

Søndag den 31. marts er vores fantastiske proshop endnu engang sponsor og det plejer jo at være både hyggeligt og inspirerende at deltage i denne turnering. Den er åben for alle klubmedlemmer. Efter turneringen er klubben vært ved en dejlig omgang suppe. Så tilmeld jer på golfbox under klubturnering – det bliver en dejlig golfdag.

Bagmærker:

Disse kan hentes på kontoret tirsdag og torsdag her i marts og efter 1.april kan de hentes hos baneservice i weekenderne.

Jeg vil meget gerne bede jer om at benytte disse dage, da Ulla er alene på kontoret og der er rigtig meget administrativt arbejde her i marts-april måned. Hvis alle henter ved Ulla bliver hun forstyrret rigtig mange gange og det er mega stressende, når man skal koncentrere sig om administrativt arbejde.

Nordjyske Bank konkurrence:

Denne konkurrence er nu i gang og I kan benytte den kupon, der sidder på standeren indtil de nye scorekort er klar. Så kan I benytte nederste del (gul bane) udfylde den bagpå rive den af og komme den i ’postkassen’

Der trækkes lod om et gavekort 4 gange i løbet af sæsonen på kr. 1.000,00 valgfrit til Golfcaféen eller Proshop.

ECCO tour i Aalborg Golfklub:

I uge 23 (3.-9. juni) er der Ecco tour i Aalborg Golfklub. Vi vil i den uge tage imod deres fuldtidsmedlemmer til frit spil på vores bane. De skal selvfølgelig melde sig til via golfbox.  I ugen efter i uge 24 (10.- 16. juni) kan vores fuldtidsmedlemmer så frit spille på Aalborg Golfklubs bane. Igen med tilmelding via golfbox max 13 dage før.

Velgørende forening:

Vi blev godkendt som velgørende forening i 2018, og det betyder at vi igen i 2019 kan få momsrefusion hvis 100 medlemmer igen indbetaler hver kr. 200 som gave til klubben.

Dette håber vi, at mange af jer vil gøre igen. I kan gøre det på flere måder. Enten via Probox 24 standeren eller ved en bankoverførsel til kontonr. 7445 1222223 eller mobilpay nr 56507. Uanset hvilken af betalingsmåderne I ønsker at benytte, så Husk at skrive gave og medlemnr.

Der vil blive lagt kupon til opgivelse af gavebeløb og cpr.nr. på skranken ved kontoret så de der ønsker det kan få det fratrukket i skat for 2019. Husk kuponen skal afleveres til administration.

Vi ses til baneåbning den 31. marts og forhåbentlig også til oprydningsdagen den 30. marts.

Mange golfhilsener

Kirsten Juel