Personer, der har ydet en særlig fortjentstfuld indsats for Brønderslev Golfklub eller på anden vis har haft en særlig betydning for klubben, kan af bestyrelsen udnævnes til Æresmedlem.

Æresmedlemmet er livsvarigt kontingentfrit medlem af klubben og har et medlems rettigheder i øvrigt. Æresmedlemmet modtager et diplom, og der opsættes i klubhuset en markering af Æresmedlemskabet.

Bestyrelsen for Brønderslev Golfklub har som æresmedlem af klubben udnævnt:

Søren Kjeldsen

Søren Kjeldsen er en fornem repræsentant for de bedste værdier i golfsporten. Han er i kraft af sit talent og sin disciplin blevet en af verdens bedste golfspillere og bør være et forbillede for alle golfspillere for såvel sit spil men også for sin indstilling til spillet og andre mennesker.

Søren Kjeldsen trådte sine første golfsko i Brønderslev Golfklub, og Brønderslev Golfklub er stolt af at udnævne Søren til Brønderslev Golfklubs første Æresmedlem.