Information fra Kommunikationsudvalget

Medlemshvervning.

Det er glædeligt at konstatere, at vi per den 22. april allerede har fået 44 nye medlemmer i klubben i år. Det ser ud som om, der er en mulighed for at nå de 100 nye medlemmer, som er målet. Det samlede antal medlemmer vil således være ca. 1200, som er nødvendigt for, at vi økonomisk kan få tingene til at hænge sammen.

Desværre har kun 6 medlemmer valgt at ”byde ind” på deltagere til vort arrangement – ”Ta med ud og spil” fredag den 14. april – der er inviteret 7 gæster. Vi håber, at vore øvrige medlemmer vil gøre en ekstra indsats til det næste tilsvarende arrangement den 29. maj, således at vi kan hjælpes ad med at bevare klubbens nuværende standard. På forhånd tak.

Golfens Dag forløb som ventet med fint vejr og pænt besøg. Selve dagen og de efterfølgende 2 dage har givet 10 nye medlemmer – et godt resultat. En stor tak til hjælperne som yder en stor indsats til glæde for alle klubbens medlemmer.

Lamper til indgangsvejene.

Som I sikkert har bemærket, er der nu opsat 9 lamper på vejen ind til klubhuset. Disse lamper er sponsoreret af firmaet BRUNDER Nedbrydning i Brønderslev. Lamperne kommer fra en virksomhed i Ålborg, som ikke kunne bruge dem længere. Efterfølgende har klubbens medlemmer monteret nye ledninger og el-spare pærer i lamperne og sat dem op.

Til jeres orientering er det også BRUNDER Nedbrydning der har sponsoreret de 2 granitskulpturer, og kantsten til granitskulpturen ved indkørslen til klubben. Stor tak.

Kommunikationsudvalget i Brønderslev Golfklub
04.2015