Golfring Nordjylland

Kære medlem af Brønderslev Golfklub

Vi er meget glade for at kunne meddele at der nu er indgået aftale mellem:

Brønderslev, Hals, Hjørring, Sebber Kloster og Rold Skov,

om at danne Golfring Nordjylland. Samarbejdet medfører at medlemmer fra de samarbejdende klubber kan spille frit på hinandens baner i 2016 for en pris af kr. 600,00. Beløbet skal betales oveni det normale kontingent, og det er kun fuldtidsmedlemmer der kan gøre brug af tilbuddet. Flexmedlemmer kan ikke deltage. Samarbejdet er primært etableret for at give klubbernes medlemmer endnu et medlemsgode, og det er bestyrelsens håb at mange medlemmer vil gøre brug af dette favorable tilbud.

Der fremstilles nu informationsmateriale som vil ligge fremme i klubben om ca. 14 dage,  ligesom der vil blive opstillet “roll ups” i cafeen og ved indgangen til klubhuset.

Vi vil gerne sige tak til Oluf Rodding og Ole Abildgaard for deres store indsats med at fremstille det nødvendige reklamemateriale i løbet af meget kort tid.

Yderligere oplysninger, samt betingelser for at deltage, fås ved henvendelse på kontoret. Køb af fritspilskort kan kun ske i din hjemmeklub.

Bestyrelsen i Brønderslev Golfklub