Golfens Dag 2017

2017_GolfebsDag__2 2017_GolfebsDag_1

Golfens Dag 2017 forløb bedre end vi havde turdet håbe på.

Smukt vejr – flot bane og velforberedte medlemmer til at tage imod – bedre kunne starten ikke være.

Umiddelbart lidt over kl. 10:00 var der ikke mindre end 40 gæster på plads i klubhuset til en velkomstinformation – vi kunne mærke at der var en god stemning og lyst til at prøve golfspillet.

Vore gæster fik en orientering om golfspillet – fik træning hos Jonas Thomasen, og spillede 4 huller på h.h.v. hvid og gul sløjfe. Herefter var der orientering om de forskellige medlemskabstyper og allerede på dagen fik vi 11 nye prøvemedlemmer og et fuldtidsmedlem samt et juniormedlem. Hertil kommer en del potentielle gæster, som vil tænke lidt over det.

2017_GolfebsDag_Diabetes

Der var liv på banen og i klubhuset, idet vi også havde besøg af Diabetesforeningen, som tog blodsukker prøver på en del gæster og medlemmer.

Der blev også spillet turnering – Mr. Agerbæk/La Vie, hvor der deltog 55 af klubbens medlemmer sidst men bestemt ikke mindst var det den afsluttende dag for weekendkursus kommende nye medlemmer.

Tak til vore medlemmer og hjælpere for en god indsats – der blev taget godt imod vore gæster – og alle følte sig godt tilpas. Jo – vi kan godt i Brønderslev Golfklub.

Kommunikationsudvalget