Finalestævne i Jyske Banks Sommerhulspil

8 Friske spillere mødte op i klubben kl. 9.00 for at spille semifinaler. Matchene havde følgende deltagere:

Match 1.: Lars Andersen/Simon Andersen mødte Jørgen Kann/ Ib Larsen.  Vinder Jørgen Kann/Ib Larsen
Match 2.: Claus Wagner/Peter Thorup mødte Torben Madsen/Søren Nørgaard.  Vinder Claus Wagner/Peter Thorup

Efter middag skulle kampen om 3. og 4. pladsen spilles, ligeledes skulle der findes en vinder af Jyske Banks Sommerhulspil.

Kampen om 3. og 4.pladsen stod mellem Lars Andersen/Simon Andersen og Torben Madsen/Søren Nørgaard, det blev en tæt affære og blev først afgjort på 20. hul vinder blev Torben og Søren.

Finalen stod mellem Claus Wagner/Peter Thorup og Jørgen Kann/Ib Larsen, finalen blev ligeledes meget tæt og blev afgjort efter 19 huller og vindere i den match blev Jørgen og Ib.

1. Pladsen gik til Jørgen Kann og Ib Larsen
2. Pladsen gik til Claus Wagner og Peter Thorup
3. Pladsen gik til Torben Madsen og Søren Nørgaard
4. Pladsen gik til Lars Andersen og Simon Andersen.