Brønderslev Rotary Klubs velgørenheds golfarrangement

Brønderslev Rotary Klub afholdte for 3.år i træk et stort velgørende arrangement i Brønderslev Golfklub.

Dagen startede med dejligt morgenbuffet fra Golfcaféen. Herefter skulle der spilles 18 hullers golf og afslutning med dejlig frokostbuffet og præmieuddeling. Vejrguderne viste sig endnu engang fra sin gode side nemlig kun lidt vind og tørvejr – perfekt vejr til golf.

64 spillere fra lokale forretninger og firmaer deltog i dagen, da alle ønskede at støtte op om Brønderslev Rotary Klub. Overskuddet går til gode formål i lokalområdet. Følgende foreninger/arrangementer fik glæde af overskud fra sidste års turnering:
30.000,- til Brønderslev sygehus pavillon til patienter
10.000,- til Kamilius (vågekoner)
10.000,- til borger9700 opera i parken

Resultatet af turneringen 2018 blev:

Nr. 1:
Nordjyllands Idrætshøjskole Søren Albertsen, Thomas Borup, Paw Jensen, Tim Agerskov med 113 point (bedst på de sidste 9 huller)

Nr. 2
Nybolig Brønderslev med Morten Hedegaard, Inge Hedegaard, Malthe Laustsen, Kristian Nielsen også med 113 point

Nr. 3:
Nordjyske Bank med Ole Ottesen, Berit Skovgaard, Karl Andersen, Morten Trudslev med 106 point

Nærmest flag blev vundet af:
Paw Jensen fra NIH – Blå 3
Morten Hedegaard fra Nybolig Brønderslev – Blå 5
Chris Jespersen – Ameta Computer – Gul 7
Inger Lange fra Electro Gruppen – Gul 2
Inger Lange fra Electro Gruppen vandt også mest lige drive på Gul 9

Peugeot Brønderslev havde stillet en bil på højkant, såfremt en af spillerne lavede Hole in One på Gul 2. Det skete desværre ikke.
Under turneringen kørte Brønderslev Rotary Klub rundt med lidt til maven og ganen fra Spar i Øster Brønderslev.
Turneringen var igen en stor succes, så mange forretninger / firmaer gentegnede et hold til næste år, nemlig fredag den 16/8-2019.
Præsidenten for Brønderslev Rotary Klub Jens Arne Hedegaard sluttede med at takke de virksomheder, som havde støttet op om arrangementet i 2018.