Brønderslev Golfklub har afholdt årets sponsorturnering

Årets sponsorturnering er dagen hvor Brønderslev Golfklubs sponsorer bliver inviteret til en dag med golf og spisning.

Dagen starter med morgenbuffet fra Golfcaféen, derefter spilles der 18 hullers holdturnering og der afsluttes med stor frokostbuffet også fra Golfcaféen og til sidst præmieoverrækkelse.

Heldigvis var vejret med os det meste af dagen, så der var næsten perfekt golfvejr.

Der deltog 72 spillere i turneringen.

Vinderne blev:

Nr. 1
Nykredit med 111 point. Holdet bestod af Mette Secher, Lotte Andersen, Pia Christoffersen, Charlotte Ø. Petersen

Nr. 2
Sparekassen Vendsyssel med 109 point. Holdet bestod af René Andreassen, Henrik Knudsen, Jens Larsen, Rasmus Møller Nielsen

Nr. 3
Stark med 104 point. Holdet bestod af Morten Haugesen, Nils Hedegaard, Leif Larsen

Nærmest flag på blå 5 blev vundet af Gert Vilsøe fra Danske Bank
Nærmest flag på gul 7 blev vundet af Ole Bøgh Johansen fra Danske Bank
Brønderslev Golfklub siger stor tak til sponsorerne for en dejlig dag.

2016_SponsorTurnering