Arbejdsopgaver for medlemmer af Brønderslev Golfklub

På vor hjemmeside under Medlemmer/Arbejdsopgaver finder I en oversigt over de opgaver vi ønsker udført i klubben.

Det er af stor hjælp for klubben at vore medlemmer bakker op omkring disse opgaver – for vi vil gerne have en god og velplejet bane og smukke omgivelser i og omkring vort klubhus.

Tilmelding til opgaver kan ske hos Ulla på kontoret, som løbende ajourfører den gyldige liste.

Husk – der skal ikke mange timer til fra hvert medlem før alle opgaver bliver udført, så vælg opgave og send en tilmelding til Ulla.

Ulla orienterer vore greenkeepere om at du er med på listen, så alt du skal gøre er at kontakte Henrik på greenkeepergården inden du strater på arbejdet – så vil han sætte dig ind i opgavens art, og forsyne dig med de nødvendige redskaber.

På forhånd tak for din indsats – og god arbejdslyst.

Baneudvalget/Brønderslev Golfklub