Afslutning på sommerens hulspil

Så har Brønderslev Golfklub afsluttet sommerens hulspil som også i år var sponseret af Jyske Bank.

Spillet blev afgjort dagen efter at Knud havde blæst kraftigt over hele landet, så dagen var præget af blæst, regn, blæst, sol og regn.

Spillerne var så fornuftige at trække i regntøjet inden de skulle ud kl. 9.00 hvor de 4 par spillede semifinale.

Over middag skulle de ud igen, hvor de to tabende par skulle møde hinanden, 10 min senere gik vinderne fra semifinalen ud for at møde hinanden. Vejret var ikke blevet meget bedre, dog viste solen sig også en gang imellem så regntøjet kunne tørre lidt.

Men resultatet af sommerens anstrengelser blev:

1. pladsen: Mads Emil Kristensen og Kasper Emil Kristensen, som hver vandt en Weber gasgrill.
  2. pladsen: Lars Hahn og Kenneth Emil Møller som tabte på hul 16 til Mads og Emil.
  3. pladsen: Carsten Nørrelykke og Mads Paulsen
  4. pladsen: Ole Bøg og Ole Beltoft som tabte på hul 13 til Carsten og Mads.

Denne turnering har altid været et tilløbsstykke for klubbens medlemmer, hvor man spiller bestball om hver enkelt hul med 3/4 handicap.

Det giver spilleren mulighed for at tænke lidt anderledes end hvis man spillede stableford, men spændende er det!!!

Stor tak til Jyske Bank for de flotte præmier og vi håber naturligvis at Jyske Bank vil være sponsor på denne turnering næste år.